Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Υπουργός Οικονομικών; Μπορώ κι εγώ!!!


I Heart $...
Originally uploaded by Aster-oid

Πριν από λίγα χρόνια, στριμωγμένος οικονομικά, εξόφλησα τα σωρευμένα χρέη μου από αλόγιστη χρήση πιστωτικών καρτών με προσωπικό δάνειο από τρίτη Τράπεζα. Τα χρέη εκείνα μηδενίσθηκαν, αλλά μου έμεινε ως μηνιαίο βάρος η δόση του δανείου, έστω κι αν ήταν μικρότερη από τις δόσεις των καρτών.
Επίσης, μου έμειναν οι κάρτες, που δεν ακύρωσα, αλλά συνέχισα να χρησιμοποιώ, έχοντας άνετα πιστωτικά περιθώρια ξανά! Κι αφού δεν είχα φροντίσει να αυξήσω τα έσοδά μου, η ανακούφισή μου ήταν φυσικά πρόσκαιρη… Κι έπειτα, άντε πάλι από την αρχή!

Αυτή η καθημερινή ιστορία μούφερε στον νου το Κράτος, που με τα μέτρα του εξασφαλίζει, όπως φαίνεται, μια προσωρινή ανακούφιση και με το κεφάλι ψηλά ξαναβγαίνει στην αγορά για δανεικά, ώστε να αναχρηματοδοτήσει το χρέος του, να πληρώσει τις δόσεις του... Και ξαφνικά νομίζω ότι έτσι μπορώ κι εγώ να γίνω Υπουργός Οικονομικών!

18 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χαχα...καλό!!!!

Σπασμωδικές κινήσεις απελπισίας από πλευράς Κυβέρνησης, στου ΄Ελληνα τον τράχηλο που το ζυγό, ως φαίνεται (μαζοχιστής ο ...άτιμος) αρέσκεται να υπομένει..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ELvA είπε...

''Και εσυ μπορεις!''
(Δεν ηταν καποτε διαφημιστικο σλογκαν;) :))

Αν κατεβεις παντως στις επομενες εκλογες να μας το πεις να ξερουμε να ψηφισουμε εσενα που και εχεις..
δουλεψει, αλλα και εχεις KAKH εμπειρια απο χρεη, καρτοδανεια κλπ βασανα!! :)

Υ.Γ
Για να μη πουμε ΚΑΙ καλυτερη αισθητικη απο πολλους αλλους! ;))

Κram från Sverige

{.πavλος.} είπε...

akrivws etsi einai...kai akoma den exoume dei tipota...

thn kalispera mou. :)

Ανώνυμος είπε...

Πόσο δίκιο έχεις...

fevis είπε...

Έτσι ακριβώς.. Άσε που παίζει να τα καταφέρεις και καλύτερα...:-)))

aKanonisti είπε...

Και στο τέλος θα πας στο ριάλιτι... να σου τα βάλουν σε τάξη....
Η εκπομπή θα μεταδίδεται από το κανάλι της ΕΕ... και θα βοηθήσει την αναγνωρισιμότητα.... σου..... για τις επόμενες εκλογές....

Χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα

Takis X είπε...

Ηθικόν δίδαγμα:Κομμένες οι κάρτες

Ιφιμέδεια είπε...

Μήπως οι υπουργοί οικονομικών είναι πιό πολύ σαν και μένα που δεν έχω ιδέα από αυτά και δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου πιστωτική;

Από όσα γράφεις, μιά χαρά κρατάς λογαριασμό!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Σπασμωδικές κινήσεις, που πληρώνουν άλλοι, Γλαρένια!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Ως προς την αισθητική, τουλάχιστον, ουδεμία αμφιβολία, Elva!!!
;-)

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Π, τοποθετήθηκα έναντι εσού αναλυτικά και πιο προσωπικά...
Καλή δύναμη και καθαρή σκέψη σου εύχομαι...

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Μαρία, σ' ευχαριστώ!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Εύη, η κοινή λογική, που πολλοί από μας έχουμε, είναι μάλλον αποτελεσματικότερη από την δική τους... Αυτό έχω να πω εγώ!
;-)

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Ακανόνιστη, μη τυχον και δεν με ψηφίσεις - αυτό σου λέω μόνο!!!
:-)))

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Τάκη, φίλε από τα παλιά, όχι οι κάρτες κομμένες... Κομμένοι οιΥπουργοί!
:-)))

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Ιφιμέδεια, ναι... παίζει κι αυτό! Το σίγουρο, πάντως, είναι πως ζουν στον κόσμο τους ή, τέλος πάντων, σε κόσμο άλλο από τον δικό μας!
;-)

Φίλιππος είπε...

Asteroid δαγκωτό!!! :)
Τώρα εγκρίνεται και η πιστωτική κάρτα που βγάζει η Ελλάδα από την Ευρώπη :)
Κατά κανόνα η άσκοπη χρήση μίας πιστωτικής κάρτας κάποτε οδηγεί και σε κατάσχεση των περιουσιακών στοιχείων. Λές; είδωμεν... :(

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Ε, με τόση ανταπόκριση... πρέπει να θέσω υποψηφιότητα!!!
:-)))

 
GreekBloggers.com